Często zadawane pytania
Apartamenty Karin Władysławowo
Jak dokonać rezerwacji?
Rezerwacje przyjmujemy tylko i wyłącznie poprzez system rezerwacyjny umieszczony na naszej stronie internetowej www.apartamentykarin.pl w zakładce "Cennik i rezerwacja". Podczas rezerwacji należy podać imię i nazwisko osoby rezerwującej, numer telefonu oraz email. Prosimy o dokładne sprawdzenie danych podczas dokonywania rezerwacji ponieważ na podany email oraz telefon wysyłane są wszystkie potwierdzenia oraz przypomnienia. Po dokonaniu rezerwacji na wskazany w rezerwacji email wysyłane jest potwierdzenie wstępnej rezerwacji. Jeżeli po dokonaniu rezerwacji nie otrzymali Państwo emaila ze wstępną rezerwacją prosimy o sprawdzenie w poczcie folderu "Spam" lub "Powiadomienia".
Czy muszę wpłacić jakąś kwotę podczas dokonywania rezerwacji?
Tak, należy dokonać płatności zadatku w kwocie min. 30% pełnej należności za pobyt. Po dokonaniu rezerwacji system automatycznie wyliczy wysokość min. zadatku oraz poda możliwości jego płatności. Prosimy o rozważne dokonywanie rezerwacji ponieważ wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi (zgodnie z art. 394 K.C. oraz zgodnie z art. 16 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 2 marca 2000 r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny)
Ile mam czasu na wpłatę zadatku?
Na płatność zadatku oczekujemy 30 godzin od momentu dokonania rezerwacji. Dokładny termin płatności zadatku podany jest na potwierdzeniu wstępnej rezerwacji wysłanej na email zgłoszony podczas rezerwacji. Rezerwacja niepotwierdzona płatnością zadatku zostanie automatycznie anulowana przez system po tym okresie.
W jaki sposób mogę zapłacić zadatek?
Płatność zadatku można dokonać przelewem na wskazane konto bankowe lub za pomocą systemu płatności online dotpay. Płatności dotpay umożliwiają płatność online za pomocą karty płatniczej oraz przelewu natychmiastowego z większości polskich banków. Płatności dokonane za pomocą systemu dotpay są bezpłatne i natychmiastowe, rozliczane są online, 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Po dokonaniu płatności poprzez dotpay otrzymasz potwierdzenie rezerwacji tuż po jej zatwierdzeniu.
W jaki sposób mogę zapłacić pozostałą kwotę?
Pozostałą kwotę można wpłacić na podane podczas rezerwacji konto bankowe jednak nie później niż trzy dni robocze przed rozpoczęciem pobytu. Jeżeli cała kwota nie została zapłacona przed rozpoczęciem pobytu, pozostałą kwotę należy wpłacić opiekunowi apartamentu kartą płatniczą, blikiem lub w gotówce w dniu przyjazdu, przed przekazaniem kluczy.
Czy do ceny apartamentu doliczane są jeszcze jakieś dodatkowe opłaty?
Nie. Cena podana na naszej stronie jest ceną ostateczną, zawierającą przygotowanie apartamentu, świeżą bieliznę pościelową i ręczniki (przy pobycie min. 12 noclegów dodatkowe sprzątanie wraz z wymianą bielizny pościelowej i ręczników po każdym pełnym tygodniu w cenie), media, sprzątanie po pobycie oraz opłatę miejscową (klimatyczną).
Jak mam znaleźć zarezerwowany apartament?
Na dzień przed przyjazdem prosimy o kontakt z opiekunami apartamentów w celu umówienia sią na przekazanie kluczy (dane opiekunów podane będą na potwierdzeniu po opłaceniu rezerwacji). Po przyjeździe opiekunowie będą czekać na miejscu. Pokażą miejsce parkingowe (jeżeli apartament takie posiada) oraz zaprowadzą do apartamentu.
W tym samym kompleksie znajduje się hotel. Czy mogę korzystać z jego infrastruktury?
Do części apartamentowej w której znajdują się nasze apartamenty przylega hotel Maloves (dawniej Velaves) w którym nasi goście odpłatnie mogą korzystać ze strefy rekreacyjnej (baseny: kryty oraz w patio, sauny, jacuzzi, siłownia), gabinetów odnowy biologicznej SPA, restauracji i barów, w tym jeden na dachu z widokiem na morze. Do hotelu można przejść korytarzem z części apartamentowej nie wychodząc na zewnątrz.
(Apartamenty Karin nie ponoszą odpowiedzialności za ofertę hotelu MALOVES).
Czy w cenę wliczone są posiłki?
Nie oferujemy posiłków. Posiłki można wykupić
w znajdującym się w tym samym kompleksie hotelu Maloves lub udać się na oddaloną zaledwie 50 m od kompleksu ulicę Morską na której znajduje się wiele barów w których można tanio i smacznie zjeść. Każdy apartament posiada w pełni wyposażony aneks kuchenny w którym także można przygotować posiłek samodzielnie.

Czy z apartamentów widać morze?
Między ulicą Hryniewieckiego przy której położony jest kompleks apartamentowo-hotelowy a plażą znajduje się pas nadbrzeżny (Nadmorki Park Krajobrazowy) porośnięty wysokimi drzewami. Z tego też powodu morze widać tylko z apartamentów zlokalizowanych na najwyższym piętrze kompleksu od frontu budynku. W przypadku naszych apartamentów widok na morze jest tylko z Apartamentu Widokowego (widok na morze)
Czy w okolicy znajduje się plac zabaw dla dzieci?
W odległości okołu 100 metrów od kompleksu znajduje się publiczny, ogólnodostępny oraz bezpłatny plac zabaw .
Czy mogę przyjechać z psem/kotem?
Niestety nie przyjmujemy zwierząt.
Jeżeli brakuje tu odpowiedzi na inne pytania, przekaż nam swoje sugestie w poniższym formularzu.